Skip to main content

Branding personal pentru viitorii medici

Primii pași în crearea unei identități profesionale autentice

De ce să participi la curs?Programă curs

Organizat de

Susținut de

Organizat de

Susținut de

Despre curs

Acest curs este conceput pentru a oferi viitorilor medici instrumentele necesare construirii unui brand personal puternic, autentic și relevant în lumea digitală de azi. Combinând teoria cu exercițiile aplicate, studiile de caz și dialogurile cu invitații speciali – medici renumiți pentru prezența lor marcantă în online – studenții vor avea oportunitatea să-și însușească cele mai bune practici în construirea unui brand personal.

De ce să participi la acest curs?

Reputația nu se construiește azi numai în cabinet, ci și în online.

Este important ca un medic să aibă o amprentă digitală sănătoasă – adică e important ce se găsește pe Google despre el, dar și ce conținut se găsește pe rețelele de socializare pe care alege să contribuie.

Accesul la informație medicală online

Studiile arată că 7 din 10 români caută informații medicale pe internet*, fie că este vorba de simptome, tratamente sau recomandări de la specialiști. În acest context, prezența medicilor cu un brand personal solid și credibil în online devine vitală. Oamenii au nevoie de surse de încredere la care să apeleze, iar medicii cu o prezență bine definită în mediul online pot oferi aceste informații de calitate.

Creșterea conștientizării în domeniul sănătății

România se confruntă cu o alarmantă situație medicală, ocupând locul 3 în Uniunea Europeană în ceea ce privește numărul de decese din cauze care ar fi putut fi prevenite*. Este evidentă necesitatea unei informări corecte și continue în privința prevenției. Medicii, ca principalii actori din sistemul de sănătate, au responsabilitatea, dar și capacitatea, de a crește nivelul de conștientizare în rândul populației. Un brand personal puternic îi poate ajuta să transmită mesajele necesare într-un mod eficient și natural, ajungând astfel la un număr semnificativ de persoane.

Acest curs vine să răspundă acestor nevoi, oferind viitorilor medici instrumentele și tehnicile necesare pentru a construi și consolida un brand personal autentic și influent în mediul online, capabil să ofere informații de încredere și să contribuie la îmbunătățirea stării de sănătate a populației.

Programă de curs

MODUL 1

Introducere

  • Promisiunea mea: ce oferă acest curs și ce așteptări să ai
  • Brand personal versus reputație
  • Beneficiile unui brand personal și importanța managementului reputației în domeniul sănătății
  • Psihologia percepției în contextul brandingului personal
  • Tendințe actuale în brandingul personal pentru profesioniștii din sănătate
  • KOLs, influenceri și ambasadori: care e diferența?
  • Elemente esențiale în construirea unui brand

MODUL 2

Cunoaște-ți audiența, competiția și pe tine însuți

  • Audit de personal branding – one page
  • Analiza pieței, a competiției, a contextului și identificarea publicului țintă
  • Definirea și validarea punctelor de diferențiere și a valorilor brandului personal
  • Crearea unei promisiuni și stabilirea relevanței în domeniul sănătății
  • Cum să-ți creezi mesaje clare și relevante
  • Arhetipuri de brand
  • Definirea obiectivelor de business și de comunicare
  • Exercițiu practic

Invitat special

MODUL 3

Creează-ți identitatea și începe comunicarea brandului tău personal

  • Elemente vizuale ale brandului personal
  • Alegeți tonul și stilul de comunicare
  • Cum să-ți creezi un moodboard – ghid de referință pentru toate materialele de branding personal
  • Exemple
  • Comunicare în mediul online
  • Comunicare în mediul offline
  • Creare de conținut
  • Cum te poate ajuta AI în crearea de conținut
  • Introducere în managementul crizelor
  • Dinamica brandului personal și importanța adaptabilității
  • Etică și integritate în personal branding pentru domeniul medical
  • Studii de caz

Invitat special

MODUL 4

  • 5 strategii de utilizat în mediul digital și principiul 90-9-1
  • Crearea unui marketing funnel
  • Principii și canale cheie în digital advertising
  • Metode de a măsura rezultatele
  • Studii de caz

Invitat special

Concluzii și feedback

Expert comunicare în domeniul sănătății

Angelica Bolocan

Cu o experiență de 10 ani în comunicare în domeniul sănătății, Angelica a fondat Affective, o agenție în care comunicarea și marketing-ul au rolul de a crea povești care inspiră, educă și duc la adoptarea unor comportamente mai sănătoase.

Misiunea ei este să ajute medicii, companiile din sectoarele medical și well-being să aibă un impact pozitiv în viețile oamenilor.

Experiența diversă în colaborări cu medici, clinici, spitale și companii farmaceutice îi oferă o perspectivă unică asupra nevoilor specifice de comunicare din zona de health. A participat în calitate de speaker la evenimente naționale și internaționale de digital health și este pasionată de impactul și potențialul tehnologiei în revoluționarea domeniului sănătății.

A absolvit Facultatea de Litere, Comunicare și Relații Publice și recent a obținut o certificare  în Digital Marketing de la Columbia Business School.